Wednesday, October 20, 2010

5 Belangrijke stappen om sponsor distributeurs in uw MLM bedrijf

Total artikelen: 263361
Total auteurs: 81810
Total Downloads: 1666529

Nieuwste lid
Kyle Morris

Door: Tawn Smith29 or more times read
Ingediende 2010-10-18 10:54:16 from the Desk Of Tawn Smith(The Affiliate Way Network), net werk Marketing coach

Ik begon in de MLM industrie ongeveer 3 jaar geleden, toen ik plotseling werd ontslagen van Countrywide Home leningen. Ik heb om u te vertellen dat het een ruwe en frustrerend 3yrs van mijn leven was.Ik volgde wat mij is verteld en wat ik geleerd, maar ik kon nooit krijgen over die bult van sponsor ing van MLM distributeurs in mijn bedrijf.Het nooit uit laten draaien voor mij als zij heeft gedaan voor andere mensen en wat ik spreek over is het financiële vrijheid.

Ik ben het schrijven van dit artikel omdat ik niet wil u gezicht de dezelfde teleurstelling ik deed en ik wil niet aan u ervaren dezelfde fouten ik gemaakt. In plaats van u worstelen voor 3 jaar zoals ik deed, zal ik u in een bijdragende machine schimmel. Ik heb om eerlijk te zijn; Ik sprong van bedrijf tot bedrijf, omdat ik dacht dat elk bedrijf was het probleem niet te weten dat ik was het probleem. Als u de stappen ik over te onthullen dat u zal worden sponsor ing meer MLM distributeurs in bedrijf dan u op een dagelijkse basis rekenen kunt.

Hier zijn een paar stappen die worden uitgevoerd moeten teneinde het sponsoren van honderden mensen om u te geven ultieme vrijheid:

1. U moet beginnen met een verschillende mentaliteit. Wees niet als de net werk marketeers die in deze bedrijfs tak 99% van de tijd worstelen.Wees een volgeling, een leider die ons naar onze eerste stap begint en dat is PERSONAL BRANDING niet. Stoppen met behulp van uw bedrijven branded websites, video's, audio berichten en onderwijs. Mensen niet toet reden van bedrijven, zij aansluiten bij mensen. U wilt uw eigen systeem hebben dat voor u en niet iemand anders werkt. U wilt zich richten op U, waaronder uw eigen website, video's, audio en onderwijs.Waarom, vraag je? Omdat mensen in u vertrouwen zullen, u weet waar u het over en ze je zien als een leider en mentor. U bent het verstrekken van informatie die ze gebruiken kunnen om hun leven beter. Doe geen moeite het creëren van uw eigen website tenzij u hoofd ontwerper. Er zijn vele systemen die u met dat helpen kunnen.

2. LIST BUILINGING is de volgende stap op onze lijst, en het is een zeer belangrijke stap. Ik dacht dat bouwen van een lijst was niet zo belangrijk en ik was dood verkeerd. Zoals ze zeggen, het geld is in de lijst en ik ben niet praten over cold calling, familie, vrienden, babysitter of collega's. Voor de komende 90 dagen wil ik dat je om te stoppen met proberen te sponsoren van mensen in uw bedrijf en leren hoe te bouwen van een enorme lijst van interesse en hongerende vooruitzichten.De grotere de lijst gelijk is aan meer potentiële winst.

3. U moet geld verdienen terwijl u zijn het bouwen van uw bedrijf. U moet nooit gaan in je eigen zak te bouwen uw bedrijf. Gebruik AFFILIATE programma in uw verkoop trechter. De reden daarvoor is, zeggen dat een vooruitzicht niet MLM distributeur voor uw eerste bedrijf, worden dus in de tussentijd u waardevolle diensten, producten aanbieden, en leren materiaal dat kas stroom uit de lijst genereert u bouwt. De commissies die u van de affiliate programma's kunnen worden gebruikt om uw bedrijf nog verder te bouwen.

4. MARKETING MASTERY is een van de belangrijkste stappen omdat als u niet adverteren niemand weten zal wie je bent of uw bedrijf. Ik stel je een marketing strategie op een master en tijd voordat u naar de volgende. Beginnen met de gratis marketing methoden als u laag op fondsen zoals artikel marketing, video marketing en sociale net werk. Als u wat contant geld te besteden dan kunt u gebruik marketing methoden zoals pay-per-klik en individuele advertenties. Maar zoals ik al eerder zei kapitein elke stap voordat u met de volgende verdergaat.

5. Deze laatste stap is waarschijnlijk dit makkelijkste om te zeggen maar niet de makkelijkste om te gehoorzamen.VERBLIJF SAMENHANGEND EN NOOIT STOPPEN.Ik zeg dit omdat ik heb beide gedaan.Zorg ervoor dat u niet het zelfde doen.Een plan maken en hou je eraan.Er zijn vele middelen die er zijn die u kunnen helpen met alles dat is vermeld in dit artikel.Voorstellen in de komende 90 dagen dat u kon hebben 25 mensen die contact met u elke dag tot een MLM distributeur van uw bedrijf.Als u zich aan het plan bent u goed om te gaan.

Nu dat je hebt gelezen de 5 grote stappen, wat ga je doen met hen?Deze stappen hebben me veel geholpen en hebben mijn leven voor altijd veranderd.Ik wil graag iets duidelijk als u deze stappen uit te voeren.Er is geen magische geheim of snelle manier om online succes.Je moet een marketing systeem in plaats en moet je in sommige serieus werk te krijgen waar u wilt worden.Ik ben zeker dat je weet dat zo besluit dienovereenkomstig in tegenstelling tot de meeste marketeers.Dit zal verlichten de frustratie van het sponsor ing van MLM distributeurs in uw bedrijf.


View the original article here

No comments:

Post a Comment